Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Proza
(4)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
(4)
Autor
Abec
(4)
Kawahara Reki (1974- )
(4)
Piechowiak Anna
(4)
Beepee
(2)
Kawahara Reki (1974- ). Sword Art Online
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
14-17 lat
(4)
Młodzież
(4)
9-13 lat
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura japońska
(3)
Temat
Rzeczywistość wirtualna
(4)
Walka
(4)
Wojownicy
(4)
Gracze komputerowi
(3)
Nastolatki
(2)
Relacja romantyczna
(2)
Rzeczywistość alternatywna
(2)
Gry komputerowe
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Fantastyka
(3)
Powieść
(3)
Gry komputerowe
(1)
Powieść graficzna
(1)
Romans
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.p.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sword Art Online. 1, Aincrad / Reki Kawahara ; [ilustracje] abec ; [tłumaczenie Anna Piechowiak] ; Bee-Pee. - Wydanie I. - Gołuski : Wydawnictwo Kotori, listopad 2014. - 247, [1] strona : ilustracje (w tym kolorowe) ; 19 cm.
Tytuł oryginału: Sword Art Online.
Dopóki gra nie zostanie ukończona, opuszczenie jej uniwersum jest niemożliwe, a wirtualna śmierć równa się śmierci w rzeczywistości. Dziesięć tysięcy graczy, nie znając prawdy o tajemniczej grze Sword Art Online, loguje się do jej świata, a wtedy rozpoczyna się brutalna gra o przetrwanie. Jeden z użytkowników uwięzionych w SAO, Kirito, bardzo szybko akceptuje prawdziwe oblicze gry. Wybiera drogę samotnego wojownika, by zdobywać kolejne kondygnacje stupiętrowego, dryfującego w przestrzeni zamku Aincrad. W drodze na szczyt w pojedynkę walczy z potworami i pokonuje wszystkie przeciwności losu. Pewnego dnia jednak zostaje zmuszony przez Asunę, mistrzynię rapiera, do zawiązania z nią drużyny. To spotkanie okaże się brzemienne w skutki i wciągnie Kirito w wir nieprzewidzianych zdarzeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.p.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sword Art Online. 2, Aincrad / Reki Kawahara ; [ilustracje] abec ; [tłumaczenie Anna Piechowiak] ; Bee-Pee. - Wydanie I. - Gołuski : Wydawnictwo Kotori, styczeń 2015. - 242, [6] strona : ilustracje (w tym kolorowe) ; 19 cm.
Tytuł oryginału: Sword Art Online.
Sword Art Online - śmiertelna gra MMO, której opuszczenie jest niemożliwe, dopóki nie zostanie ukończona. Uwięzieni w niej gracze muszą dostosować się do życia w wirtualnej rzeczywistości. Mimo trudów, jakie niesie za sobą egzystencja w tak odmiennym świecie, potrafią czerpać satysfakcję z tego, co przynosi im los. Treser potworów - Silica, właścicielka kuźni - Lizbeth, tajemnicza dziewczynka - Yui oraz Sachi spotykają na swej drodze Kirito zwanego Czarnym Szermierzem, który wraz z najlepszymi wojownikami walczy na pierwszej linii frontu, by zdobyć najwyższe piętro zamku Aincrad i ukończyć grę. Oto cztery historie o tym, jak jedno przypadkowe spotkanie może odmienić czyjeś życie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.p.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sword Art Online. 4, Taniec wróżek / Reki Kawahara ; ilustracje Abec ; [tłumaczenie Anna Piechowiak] ; Bee-Pee. - Wydanie I. - Gołuski : Wydawnictwo Kotori, 2015. - 217, [2] strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 19 cm.
Tytuł oryginału cyklu: Sword Art Online.
Asuna nadal nie odzyskała przytomności. Kazuto podejrzewa, że ma to związek z „ALfheim Online”, grą VRMMO, która w ostatnim czasie zdobyła wielką popularność wśród graczy. Niezwykle realistyczny świat ALO w niczym nie ustępuje wirtualnej rzeczywistości SAO. Dzięki dynamicznym walkom, obecności magii oraz zastosowaniu „silnika lotu”, który pozwala na swobodne poruszanie się w powietrzu, ALO przyciąga całe rzesze użytkowników. By uratować ukochaną, Kazuto po raz kolejny zakłada na głowę NerveGear. Przybiera swoje stare i sprawdzone imię, Kirito, i loguje się do wirtualnego świata. Jako przedstawiciel rasy Spriggan wyrusza do miejsca uwięzienia Asuny – do Drzewa Świata, które jest ostatecznym celem wszystkich graczy! Po drodze, na skutek intrygi uknutej przez wojowniczą rasę Salamander, Kirito staje w obliczu śmiertelnego niebezpieczeństwa. Na szczęście dzięki pomocy Leafy, wróżki z rasy Sylfów, oraz Yui, Wróżki Nawigacyjnej, udaje mu się ujść z życiem. Wreszcie dociera do stóp Drzewa Świata. A tam, w chwili najcięższej próby, wychodzi na jaw, kim tak naprawdę jest jego nowa towarzyszka, Leafa...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 11 (ul. Łęgska 28)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.p.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej